Sayfalar

ok işaretleri



Ok işareti: yön verir.gidilmesi gereken istikameti gösterir.bulunan ok işareti çok iyi incelenip ayrıntıları gözden kaçırmamak gereklidir.


1-okun kanatları ölçülür.kısa olanı uzun olanından çıkarılıp fark kadar uzun kanadın baktığı yöne doğru adımlanır.
son adımda araştırmalar yapılır.


2-okun sol kanat ölçülür.bir cm bir adım olarak değerlendirilir.açık kanadın bulunduğu yönde araştırma yapılır.


3-okun sağ kanat ölçülür.bir cm bir adım olarak değerlendirilir. açık kanadın bulunduğu yönde araştırma yapılır.



4-okun kanatları eşitse 70 adım geriye doğru gidilir ve ilgili alan içinde araştırma yapılır.






başka yorum:ok işareti ekseriyeten kulanıldığı yerler ormanda yol- büyük mezar - ibadethane-büyük anıt mezarlarını işaret etmektedir. bu işaretleri çok iyi alğılayarak çözmek lazım sade düz ok 17adım mesafe verir.17 adım sonra 2. bir işaret ölçüm vere bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder